قیمت قوری وارمردار چینی و قوری وارمردار پیرکس و همچنین خرید جنس اصلی، از دغدغه های یک خریدار است و اینکه بداند ازکجا خرید کند که جنس با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری کند. صنایع چینی گلسنگ بعد از سال ها توانسته اطمینان مشتری را جلب نماید و مشتری کار یک خرید خوب را به شرکت صنایع چینی گلسنگ می سپارد. البته با خواندن تعدادی از مقاله های قبلی و صرف وقت 2 الی 3 ساعته می توانید راه کار خرید مناسب را خودتان پیدا کنید. در غیر اینصورت همکاران ما با بالا بردن کیفیت قوری چینی، و پائین آوردن قیمت قوری چینی، زحمت این کار را برای شما می کشند.

قوری وارمردار چیست؟ کاربرد آن کجاست؟

استفاده از قوری وارمردار: در سالیان اخیر قوری های وارمردار با جنس چینی، پیرکس و سفالی وارد بازار شده است. قوری وارمردار برای گرم نگه داشتن دم نوش شما استفاده می شود. به این صورت که قوری خرید شده، بر روی یک پایه قرار می گیرد و به وسیله شمع کوچک وارمر که جایش در زیر قوری پیش بینی شده است، با شعله کم شروع به سوختن می کند و باعث گرم ماندن دم نوش شما در مدت طولانی می شود. استفاده از قور های سفالی، به این دلیل که گرما را در خودش به مدت طولانی تری نگه میدارد، توصیه می شود. در خرید و استفاده از قوری چینی یا پیرکس هم زیاد تفاوتی نیست و این بستگی به سلیقه شما دارد. اما اگر دم نوش شما رنگ زیبائی ندارد، پیشنهاد میشود که یک قوری چینی خریداری نمائید.

 

مزایا و معایب خرید قوری های وارمردار چینی، پیرکس و سفالی

مزایا و معایب قوری های وارمردار چینی، بستگی به مصرف کننده و چیزی که می خواهید دم کنید بستگی دارد. به اختصار به چند مورد از مزایا و معایب خرید قوری های وارمردار می پردازیم:

مزایا:

  •  در خصوص دم نوش ها، دم شدن آن گیاه و یا دانه بسیار مهم است و شاید مدت طولانی باید دم بکشد تا خاصیتش کامل شود. شما می توانید با خرید قوری وارمردار، این مهم را اجرا کنید و دمنوش خود را در مدت طولانی و با حرارت ملایم دم کنید.
  • کاهش هزینه سوخت و صرفه جوئی در این امر: وقتی شما قوری چینی وارمردار می خرید، می توانید در مصرف انرژی های تجدید ناپذیر صرفه جوئی کنید و همچنین در هزینه خودتان. اما چگونه؟ شما وقتی آب را جوش می آورید و آن را روی دمنوش خود می ریزید، باید دوباره مدتی آن را روی شعله گاز قرار دهید. اما با استفاده و خرید قوری های وارمردار می توانید کار دمکشیدن را به وارمر و شعله شمع وارمر بسپارید. حال سوال این است که خوب مگر پول شمع را نباید بدهیم؟؟؟ چرا، ولی قیمت شمع های وارمر بسیار ارزان است و کیفیت بسیار بالائی دارد به صورتی که یک شمع وارمر حدود 4 الی 5 ساعت می تواند به شما نور و گرما تحویل دهد.
  •  زیبائی: آری، یکی از مهمترین دلایلی که این قوری بازار را تحت تاثیر خود قرار داده، زیبائی آن و ایجاد فضائی رمانتیک است. همانطور که در خیلی از کافی شاپ ها می بینید. به صورتی که شما با روشن کردن شمع وارمر، فضائی زیبا ایجاد می کنید و می توانید بسیار از آن لذت ببرید.
  • همیشه و همه جا می توانید در کنارتان یک دمنوش داغ و تازه داشته باشید مخصوصا روی میز کارتان، درست زمانی که به شدت مشغول کارتان هستید و فرصت رفتن به آشپزخانه و نوشیدن یک نوشیدنی دلچسب را ندارید.

معایب:

  •  قیمت بالای قوری های وارمردار نسبت به قوری های معمولی: شما برای خرید این مدل از قوری ها، حدود 3 برابر بیشتر از قوری چینی پول بدهید. اگر بخواهید قوری پیرکس بخرید که حدود 4 الی 5 برابر باید پول بیشتر بدهید.
  • استفاده از قوری های وارمردار برای دم کردن چای، اصلا و به هیچ وجه توصیه نمی شود. چرا که قوری های وارمردار برای گرم ماندن دم نوش در مدت طولانی استفاده می شود. اما خاصیت چائی اینطور است که اگر مدت طولانی بماند، چای سیاه می شود و طعمش را از دست می دهد.