تولیدکننده قوری چینی

 

برای خرید قوری چینی به نکات مهمی، از جمله قیمت مناسب و ارزان، کیفیت و مرغوبیت و… باید توجه نمود که در زیر چهار نمونه از تولیدات صنایع چینی گلسنگ خدمتتان معرفی می گردد.

 

خرید قوری گرد هلیسا فیروزه ای

قوری هلیسا یکی از پر مخاطب ترین تولیدات این مجموعه می باشد. که با طرح گل صورتی بر روی زمینه فیروزه ای و زمینه صورتی، تولید می شود. که شما می توانید با توجه به سلیقه خود و محل مصرف، قوری مورد نظر خود را تهیه نمائید. این قوری مدتی نبض بازار چینی را در دست گرفته بود.
قوری گرد هلیسا، در سه سایز کوچک ( چهار نفره )، متوسط ( هفت نفره )، بزرگ ( ده نفره )، تولید شده، و به شما مشتریان عزیز عرضه می گردد.

@ برای سفارش خرید با ما تماس بگبرید.

 

خرید قوری گرد هلیسا صورتی

قوری هلیسا صورتی نیز یکی از پر طرفدار ترین محصولات ما هست که مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. و قرار گرفتن گل صورتی بر روی زمینه ی صورتی، تناسب زیبائی را ایجاد کرده است. قوری گرد هلیسا صورتی نیز در سه سایز کوچک ( چهار نفره )، متوسط ( هفت نفره )، بزرگ ( ده نفره ) موجود می باشد.

@ برای سفارش خرید با ما تماس بگبرید.

 

 

خرید قوری گرد کالسکه ای

این قوری به خاطر نقوش بسیار زیبا و قرار گرفتن یک کالسه در وسط این نقوش، انسان را به گذشته سیر می دهد و مخصوص سلیقه هائی می باشد که به تاریخ، فرهنگ و هنر علاقه وافر دارند. لازم به ذکر است که این محصول به خاطر نقشی که نشانگر تاریخ و فرهنگ ماست، خیلی مورد توجه گردشگران و توریست هائی که به ایران سفر می کنند قرار می گیرد. این قوری نیز دارای سه سایز کوچک ( چهار نفره )، متوسط ( هفت نفره )، بزرگ ( ده نفره ) می باشد که با توجه به نیاز خود میتوانید آن را سفارش دهید.

@ برای سفارش خرید با ما تماس بگبرید.

 

خرید قوری طرح رنگین کمان

در نگاه اول ظاهری کودکانه و ساده دارد و شاید مورد توجه قرار نگیرد اما در عین همین سادگی قشنگی  وزیبائی خاص خود را دارد و هر روز برایتان جذاب تر می شود. و با نکاه کردن و دم کردن یک چائی خوش طعم در آن روحیه تان باز می شود و لحظاتی طعم آرامش را حس خواهید کرد. این قوری نیز دارای سه سایز کوچک ( چهار نفره )، متوسط ( هفت نفره )، بزرگ ( ده نفره ) می باشد که با توجه به نیاز خود میتوانید آن را سفارش دهید. سری کامل برای قرار گرفتن در دکور منزلتان توصیه میشود

@ برای سفارش خرید با ما تماس بگبرید.