خرید قوری چینی ارزان و با کیفیت ایرانی باید دغدغه همه مردم ما باشد چون هم از لحاظ کیفیت و رنگ و لعاب و هم از لحاظ قیمت، از سایر محصولات چینی دنیا، اگر بالاتر نباشد، پائین تر نیست. می توانید با مقایسه برند های معروف چینی ایرانی مانند طوس و زرین، این مهم را دریافت کنید. در این مقاله مختصرا به مواردی در رابطه با کیفیت و قیمت اشاره می شود.

 

خرید قوری چینی ایرانی به صورت مادام العمر

خرید قوری چینی ایرانی به صورت مادام العمر، شاید برای شما هم جالب باشد، اما خانواده ها و افراد بسیاری را شما می توانید ببینید که قوری چینی را که خریده اند مربوط به 20 سال پیش است و یا حتی بیشتر. به نظر شما علت آن چیست؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید؟  در زمانه ای که هر سال باید خیلی از وسایل خانه را یا تعمیر کنند و یا تعویض، چرا قوری مرغوب ایرانی می تواند چنین جایگاهی داشته باشد؟ جواب و راز این سوال فقط یک چیز است: اگر شما یک قوری چینی ایرانی با کیفیت خرید کنید و مراقبت های لازم را به جا بیاورید، تا آخر عمر 120 ساله شما، نیاز به خرید یا تعویض قوری چینی ایرانی ندارید؛ مگر این که بشکند. اگر قوری خود را هر بار پس از مصرف، با مواد مخصوص شستشو به صورت تمیز بشوئید، قوری شما کدر و رنگ پریده هم نمی شود و چندان با روز اولش تفاوت نمی کند.

 

خرید قوری چینی ایرانی در طرح ها و رنگ های مختلف

خرید قوری چینی ایرانی در طرح ها و رنگ های مختلف برای شما یک خرید سخت را رقم خواهد زد. چرا؟ هنر و سلیقه ایرانی، همیشه و همه جا آوازه خواص و عام بوده است. هنر ایرانی را می توانید در طراحی فرش ها، لباس ها، بناهای تاریخی، صنایع دستی و صنعت چینی مشاهده کنید. تا جائی که از دیگر کشور ها به ایران عزیزمان سفر می کنند تا این هنر را ببینند و اگر بتوانند خرید کنند. در صنایع چینی و مخصوصا قوری چینی، این تنوع بسیار بالاست حتی می توانم بگویم از لباس خریدن سخت تر است. چون لباس را شخص برای خودش می خرد و نهایتا 2 الی 3 سال کارائی لازم را میدهد. اما در خرید قوری، دارد برای خانواده خرید می کند و باید چند سلیقه را در نظر بگیرد و از طرفی برای یک یا دو سال خرید نمی کند، بلکه برای سالیان سال. می توانید در قسمت محصولات، طرح ها و مدل های مختلف صنایع چینی گلسنگ را مشاهده نمائید.

 

خرید قوری چینی ایرانی، حمایت از تولید ملی

خرید قوری چینی ایرانی، حمایت از تولید ملی. واقعا بی انصافی است، در کشوری که صنایع چینی تولید می شود آن هم به صورت مرغوب و با کیفیت، سخصی بخواهد جنس خارجی بخرد و از صنعت کشورش حمایت نکند. در حالی که قوری و محصولات چینی ما، دارد به کشورهای اطراف صادر می شود. در این امر هم مسئولین دخیل هستند و هم مردم ان شاء الله با کمک و پشتیبانی هم، این صنعت جانی تازه بگیرد.

 

خرید قوری چینی ایرانی که ضمانتش را پس داده

خرید قوری چینی ایرانی که ضمانتش را پس داده و سال ها قبل روی سماور های مادر بزرگ هایمان دم کشیده است. هر جنس و یا کالائی که تازه وارد بازار می شود، باید چند سالی بگذرد که کیفیتش معلوم شود و خودش را به مردم اثبات کند و صاحب بازار شود. در صنعت قوری و صنایع چینی، شما اطمینان بیشتری از خرید قوری چینی ایرانی دارید، اما از جنس هائی که تازه وارد بازار شده اطمینان دارید؟ این جاست که تجربه به سراغ ما می آید و کمک می کند که یک خرید قوری خوب را تجربه کنیم. لازم به ذکر است که، در دسترس بودن محصولات چینی ایرانی، نسبت به سایر محصولات یکی دیگر از حصن های قوری چینی ایرانی هست که حتی شما اگر درب قوریتان شکست، می توانید آن را سریع تهیه کنید و نیاز نیست که مجدد یک قوری دیگر بخرید. از طرفی قیمت قوری چینی نسبت به سایر قوری ها و محصولات وارداتی بسیار ارزانتر است و در بعضی موارد از لحاظ قیمت، قابل مقایسه نیست. مصرع شعری در این زمینه، خوب مفهوم را می رساند: آنچه را خود داشت از بیگانه تمنا می کرد …