خرید قوری دمنوش به صورت عمده را می توانید با صنایع چینی گلسنگ تجربه کنید. فرهنگ ایرانی با انواع دمنوش ها روحیه اجین دارد و امروزه در هر خانه ای که پا بگذارید اثری از آن را خواهید یافت. لا خواندن این مقاله نکاتی چند، در مورد دمنوش ها و انواع وسایل دم کردن آن صحبت خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

خرید و فروش انواع دمنوش و بازار خرید و فروش آن

همه ایرانی ها می دانند، در یک هوای سرد زمستانی، یا بعد از یک خستگی کاری یا حتی وقتی حوصله تان تنگ آمده، هیچ چیز بهتر از یک دمنوش حال آدم را جا نمی آورد. تازه اگر یک قوری چینی با کیفیت خریده باشید و دمنوشتان را در آن دم کنید و آن را با نبات شیرین کنید و همراه بیسکوئیت میل کنید دیگر چیزی کم ندارید نوش جانتان. این موضوع باعث شده مردم عزیز ایران در خرید و استفاده انواع دمنوش حساس باشند و آن را از بهترین مراکز تهیه کنند صنایع قوری و چینی گلسنگ قصد دارد بازار خرید و فروش انواع دمنوش را برای شما عزیزان فراهم کند، تا به خاطر اطمینانی که به ما دارید، دیگر دغدغه کیفیت را نداشته باشید و یک خرید خوب دمنوش و قوری را تجربه کنید، چه به صورت عمده و چه به صورت تکی.

 

خرید بهترین قوری دمنوش برای سلیقه ایرانی

رقابت در بین بازار تولید کنندگان و تجار باعث می شود هر روز چیز های جدیدی تولید شود و وارد بازار شود. اگر مردم با آن جنس تولیدی اعم از قوری یا چیزی دیگری ارتباط برقرار کردند و جائی در خانه برای آن یافتند، آن قوری و جنس را خرید کرده و در نتیجه آن محصول می تواند رشد کند و جای سلیقه ها و تولیدات قبلی را بگیرد. بازار خرید و فروش قوری هم از این امر مستثناء نیست. همانگونه که شما در بازار، انواع آن را مشاهده می کنید. از جمله: قوری پیرکس، قوری وارمر، قوری استیل، قوری چدنی با روکش لعاب دار، قوری برقی، قوری مسی یا روکش لعاب دار، قوری شیشه ای، قوری سرامیکی، قوری سفالی و… که ان شاء الله در مقاله های بعدی در مورد مزایا و معایب هر کدام صحبت خواهیم کرد.

بهترین راه کار برای دم کردن چائی و دمنوش

حتما شما هم تا به حال با این مورد برخورد داشته اید که دمنوشتان طعم دلخواه را نمی دهد و با طبعتان سازگار نیست. آیا تا به حال به علت آن فکر کرده اید. در موارد بالا در رابطخ با خرید دمنوش با کیفیت و خرید قوری ارزان و با کیفیت صحبت کردیم. حال نوبت می رسد به اینکه به قول معروف، دمنوشمان را چطور عمل بیاوریم؟ توجهتان را به موارد زیر جلب می کنم:

  1.  دمنوش نباید در معرضه شعله و حرارت مستقیم باشد: همانطور که از اسم دمنوش پیداست، باید دم ببرد یعنی در معرض گرمای ملایم قرار گیرد و نه به صورت مستقیم. اگر این کار را نکنید، به اصطلاح می گویند دمنوش جوشیده است که این اصطلاح در مورد چائی زیاد صدق می کند. البته بعضی از دمنوش ها باید جوشانده شوند. اگر بهترین قوری را خریده باشید و این مورد را رعایت نکنید فایده ندارد.
  2. فرصت کافی برای دم کردن دمنوش: بعد از انتخاب جنس قوری و سپس خرید قوری، این مورد را دست کم نگیرید. مدت زمان عرف برای یک دمنوش حدود 10 دقیقه تا 15 دقیقه می باشد که اگر کمتر باشد دمنوشتان جا نیفتاده و اگر زیاد دم ببرد طعم آن از دست می رود.
  3. حواستان به درجه حرارت باشد: همه می دانند که برای دم کردن یک دمنوش، ابتدا باید آب را به نقطه جوش رسانید. البته این به جنس قوری خرید شده و بعضی از دمنوش ها بستگی دارد. اما قابل ذکر است که بر خلاف آب، دمنوش شما نباید به نقطه جوش برسد و باید در دمائی کمتر از 100 درجه آماده شود. به همین جهت استفاده از مایکروویو که آب را به وسیله امواج به نقطه جوش می رساند اصلا توصیه نمی شود و از طرفی استفاده از سماور توصیه می شود. البته دمنوش هائی هستند که از ابتدا همرا با آب دم میشوند.