بازار ظروف چینی

در رابطه با موضوع تحلیل بازار خرید و فروش قوری و محصولات چینی به صورت عمده و جزئی، در نوشته قبل با هم صحبت کردیم. در این مطلب ادامه موارد را بررسی می کنیم. از جمله: عدم حمایت از تولید داخلی، بازار مواد اولیه و مشکلات خرید و فروش آن به صورت عمده و خرد و مورد آخر، عدم آگاهی خریدار نسبت به بازار، خریدف فروش، خرید عمده، خرید از تولید کننده و …

 

عدم حمایت از تولید کنندگان خرد و کلان قوری و صنایع چینی

یک تولید کننده زمانی می تواند دغدغه اش تولید و پیشرفت باشد که با پشتیبانی مسئولین و خیالی آسوده فقط به فکر تولید و برنامه ریزی برای آینده شغلی خودش و کشور باشد. اما در جامعه ای که ثبات اقتصادی (تورم) وجود ندارد و تولید کننده محصولات چینی نمی تواند روی درآمدش و دخل و خرجش حساب باز کند، در نگاه اول آیا به نظر شما کسی به دنبال تولید قوری و محصولات چینی می رود؟ د جامعه ای که واردات به صورت بی رویه در حال انجام است، آیا انسان عاقلی به سمت تولید می رود؟ همه این موارد و موارد متعددی از این قبیل بر می گردد به عدم مدیریت دولت. یک بزرگی در زمینه تولید می گفت: ما از مسئولین طلب یاری، و استعانت نداریم، فقط موانع تولید را رفع کنند و مشکلات اقتصادی. اگر این اتفاق بیفتد شاهد رشد شگفت انگیز و ایجاد بازار رقابتی در تولید و خرید و فروش قوری و محصولات چینی به صورت عمده ای و کلان خواهیم بود.

 

 

تهیه مواد اولیه قوری و محصولات چینی از جمله سرویس چینی، نعلبکی و گلدان

تهیه مواد اولیه، جزء لاینفک هر مجموعه تولیدی اعم از تولید پوشاک، مواد خوراکی و … به حساب می آید. همچنین در تولید قوری و محصولات چینی. ببازار امروزه به گونه ای شده که شما باید مواد اولیه را نقدا خریداری کنید و به صورت مدت دار به فروش برسانید و سپس همه سود و درآمدتان را بدهید و دوباره مواد اولیه را نقدا بخرید!!! این در مشترک همه تولید کنندگان، از جمله تولید کنندگان قوری و سایر محصولات و صنایع چینی از جمله: نعلبکی، گلدان، قندان، سرویس چینی و … می باشد.

 

عدم آگاهی خریداران عمده و خرد، در بازار قوری و صنایع چینی

به نظر بنده، رکن اصلی در بازار گردانی قوری و صنایع چینی، خریدار می باشد. چرا که این خریدار است که انتخاب می کند قوری و جنس مرغوب بخرد یا نه، این خریدار است که انتخاب می کند جنس و قوری چینی داخلی بخرد یا قوری وارداتی مثل پیرکس. این خریدار است که انتخا می کند قوری ارزان و با کیفیت بخرد یا قوری گران و به اصطلاح با کیفیت.

که همه این موارد مربوط می شود به آگاهی مخاطب. چرا که این انتخاب ها بر اساس معرفت و شناخت مخاطب نسبت به محصول مورد نظر صورت می پذیرد. که متاسفانه اکثر خریداران وقتی برای این گونه مسائل نمی گذارند و باعث جولان دادن کلاه برداران در این زمینه میشود. چرا که کلاه برداران در زمینه تولیدات چینی و قوری چینی کم نیستند. این انتخاب در قوری و محصولات و صنایع چینی ممکن است در نگاه اول زیاد به چشم نیاید اما وقتی به دید کلان بدان نگاه می کنیم، می بینیم که چه پولی در جیب کلاه برداران (چه به صورت عمدی و چه غیر از آن) میرود و چه ضرری مردم ناآگاه متوجه میشود. آگاهی و شناخت خیلی مسئله مهمی هست. در فروش های اینترنتی و مجازی نسبت به خریدتان بیشتر آگاهی کسب کنید چون در این فضا کلاه برداری آسان تر است. شاید در زمینه خرید و فروش فقط ضررهای مالی بکنید، اما ممکن است این عدم آگاهی ها در زمینه های دیگر، ضررهای جانی آبروئی و… نیز به همراه داشته باشد. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. جهت کسب آگاهی بیشتر در زمینه قوری و محصولات چینی، می توانید به پیج اینستاگرام ما به آدرس golsang110 مراجعه نمائید.